Ρούλα Κόζη

Πέμπτη, Οκτωβρίου 22, 2015

Κάτω από τη βροχή





Πηγή φωτογραφίας: http://fbuk.deviantart.com/art/Rain-Dance-03-67033662


                                                                 Κάτω από τη βροχή



Ποτέ δε μου άρεσε η βροχή. Μελαγχολική, θορυβώδης, ενοχλητική. Και τώρα, να τη πάλι, να χτυπάει με βιάση τις σταγόνες της στη στέγη. Πάντα την αφήνω απέξω. Έξω από το σπίτι μου, έξω από τη σκέψη μου.  Ο κεραυνός βρυχάται σαν άγριο θηρίο. Η αστραπή φωτίζει τις σκοτεινές γωνιές του σπιτιού μου. Φοβάμαι, γιατί μεγαλώνουν μέσα στο σπίτι οι σκιές.
                                Όμως δεν θα λυγίσω αυτή τη φορά. Όπως κάνω πάντα.
                                                Φοβάμαι, παραλύω… περίμενέ με.
Ποτέ δε μου άρεσε η βροχή. Άλλα πάντα υπάρχει τρόπος να την εξορίσεις από τη σκέψη σου. Με νέες αναμνήσεις. Ένα φιλί, έναν χορό, ένα τραγούδι. Και γιατί όχι, όλα αυτά κάτω από τη βροχή. Γιατί κακά τα ψέματα, αν δεν τολμήσεις να παλέψεις πρόσωπο με πρόσωπο το φόβο σου, θα μείνεις για πάντα ηττημένος. Κι έτσι ίσως γίνει ευχάριστη, τελικά. Ίσως γίνει μια χαρούμενη μελωδία. Μια γλυκιά επωδός που θα σε γαληνέψει.
                Για πρώτη φορά λέω να την αφήσω να μπει. Στη σκέψη μου και στη ζωή μου. Θα απολαύσω τη στιγμή. Θα αφήσω και εσένα να μπεις. Αρκεί να γίνεις αυτός που θα σκουπίσει τα  δάκρυά μου. Και τότε θα μπορέσω να λατρέψω αυτό το δώρο τ’ ουρανού.

                Φτιάξε λοιπόν μαζί μου όμορφες στιγμές, εδώ, κάτω από τη βροχή και κάνε με να ξεχάσω ότι κάποτε τη μισούσα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου την γνώμη σας...